خودکارها می‌توانند آگاهی برند را گسترش داده، به معرفی یک خدمت یا محصول بپردازند، یک سازمان را به جامعه معرفی کنند و یا یک مناسبت خاص را گرامی بدارند. این موارد ثابت می‌کند که چرا هنوز خودکارهای همچنان یکی از محبوب ترین و مؤثرترین اقلام تبلیغاتی در جهان هستند. همه از خودکار استفاده می‌کنند، حتی اگر لوگوی چاپ شده شما بر روی خودکار کوچک است، تأثیر آن می‌تواند بسیار زیاد باشد. طبق تحقیقات یک موسسه تخصصی تبلیغاتی (ASI) 89 درصد از جامعه آماری ابزار نوشتاری تبلیغاتی دارند و 20 درصد صاحب بیش از 10 ابزار هستند. این امار نشان می‌دهد هیچ کالای تبلیغاتی به اندازه خودکار مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

چرا خودکارهای تبلیغاتی محبوب هستند؟

 

خودکارها بارها و بارها در طول روز مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از اصول بازاریابی می‌گوید تکرار برای انتقال پیام تجاری بسیار مهم است و از آنجایی که خودکار کاربرد زیادی دارد، می‌تواند به بهترین شکل ممکن پیام برند شما را منتقل سازد. یک فرد ممکن است یک بار در روز از یک لیوان قهوه تبلیغاتی استفاده کند یا یک بار در هفته یک تی شرت تبلیغاتی بپوشد اما او 5، 10 یا 15 بار در روز از یک خودکار استفاده می‌کند.

خودکارها مقرون به صرفه هستند. یکی از دلایل محبوبیت خودکار های تبلیغاتی، قیمت بسیار مناسب آنهاست. با صرف هزینه پایین می‌توانید خودکارهای تبلیغاتی زیادی را تهیه کرده و به مشتریان خود هدیه دهید.

خودکارها دارای تنوع زیادی بوده و این تنوع می‌تواند افراد جامعه را خوشحال سازد. یک خودکار با طرح گلدان گل، یک خودکار با کلاه فارغ التحصیلی یا کلاه گاوچرانی، و. .. طرح‌های جذابی هستند که باعث می‌شوند نه تنها مشتریان برند شما را به خاطر بسپارند، بلکه درباره آن صحبت کنند.

 

 

معرفی انواع خودکارهای تبلیغاتی

 

خودکارهای تبلیغاتی مانند هر هدیه تبلیغاتی دیگری، دارای تنوع طرحی و قیمتی زیادی بوده و هر مدل آن برای هدف خاصی استفاده می‌شود. محبوب‌ترین انواع خودکارهای تبلیغاتی عبارتند از:

  • خودکارهای پلاستیکی: ارزان‌ترین نوع خودکارهای تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی پلاستیکی می باشد که با رنگ‌های مختلفی روانه بازار می‌شوند. این خودکارها طول عمر کمتری نسبت به خودکارهای فلزی داشته و از سمت دیگر باعث کاهش هزینه نهایی کمپین تبلیغاتی خواهد شد. می‌توانید این هدیه را همراه با سررسید یا دفترچه یادداشت به جامعه هدف خود تقدیم کنید.
  • خودکارهای فلزی: خودکارهای فلزی بهترین انتخاب برای شرکت‌های بزرگ و کوچک هستند. این خودکارها دارای طول عمر بالایی بوده و جنس بدنه محکم آن سبب می‌شود در برابر عوامل خارجی مقاوم باشند. علاوه بر آن جوهر به کار رفته در این دسته از خودکارها مرغوب‌تر بوده و رضایت مشتریان را در پی خواهد داشت.
  • قلم های یوروپن: یکی از پر آوازه‌ترین برندهای جهان در زمینه تولید نوشت افزار، خودکار یوروپن است که فعالیت رسمی خود را از سال 1999 اغاز کرده است. خودنویس تولید شده توسط این برند مناسب شرکت‌هایی است که قصد دارند با ارائه یک هدیه از مدیران شرکت‌های دیگر یا کارمندان خود تشکر کنند زیرا قیمت آن‌ها به نسبت خودکارهای فلزی و پلاستیکی بالا بوده و معمولا همراه با جعبه هدیه ارسال می‌شوند.
  • قلم های فوراور: خودنویسی می‌خواهید که هیچ وقت نیاز به شارژ جوهر نداشته باشد؟ قلم‌های فوراور همان هدیه‌ای است که به دنبالش هستید.  این خودکارها مبتنی بر فناوری نانو تکنولوژی ساخته شده و تا سال‌های بعد بدون نیاز به شارژ جوهر کار می‌کند.
  • قلم های شیفر: برند شیفر در سال 1913 افتتاح شد و از همان سال به دلیل کیفیت بالای خودنویس‌ها محبوبیت زیادی بین عموم مردم پیدا کرد. با خودنویس‌های شیفر می‌توان به بهترین شکل ممکن نوشت زیرا نوک اختصاصی بکار رفته در این خودکارها، زیبایی خطوط نوشته شده بر روی برگه را تضمین خواهند کرد.

جهت سفارش انواع خودکار تبلیغاتی با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت، می‌توانید درخواست خود را با کارشناسان فروش پارسیس گیفت در میان بگذارید تا راهنمایی‌های لازم خدمت شما ارائه شود.